مهشیدمهشید، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

وروجکِ مامان

نظرات (6)

مامان فرزانه
11 دی 93 0:43
ماشالا چقدر ماه و نازه خدا حفظش کنه عزیزمممممممممممممم خاله ی مهشید جون یه خواهشی ازت دارم ملتمسانه مادرانه ازت میخوام به دخترم رای بدی خواهش میکنم عدد74 رو به 1000891010 بفرست البته انگلیسی برات هزینه ای نداره ولی برای من یه دنیا ارزش داره من و دخملم به رای تو دوست خوبم احتیاج داریم تو رو خدا نگو ولش کن بابا منتظرتیم راستی به ماهم سر بزن تا عکسمون رو ببینی نظر یادت نره منتظریم رای بدی لطفا تا 18 دی وقت داره
مامانِ مهشید
پاسخ
سلام عزیزم دخمل منم تو مسابقه شرکت کرده ما بهش رای دادیم نمیتونیم به کس دیگه ای رای بدیم
❈ کوثر❈
11 دی 93 12:05
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 14:09
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
مادرناهید
12 دی 93 12:46
قربون نگاه معصومت
مامان مبینا
14 دی 93 16:17
چه نگاه ناز ومعصومی
دوستدار مهشید
24 بهمن 93 10:33
چقد این نازه چقد نازو قشنگ نگا میکنه